Jag.

Jag.

torsdag 29 maj 2014

2 mil, kanske dags att öka på?

Trött i ögat.

Har suttit med tenta plugg i ca 5 timmar (duktig tös) Känns bra. Sen var det iväg att handla lite inför helgen. Va inne på maxi och de hade kvargen hemma så det blev en sådan burk till mellanmål när jag kom hem.



Tycker dock att den med citron/lime är godare. Men denna funkar bra också.

Efter det var det dags att bege sig ut och cykla. Trodde inte att det skulle gå så bra eftersom jag fastar idag men det var ju inga problem! Kändes riktigt bra faktiskt även om det var motvind för det mesta och blåste. Kändes som om jag skulle kunna öka på sträckan nu.
 
 
 
Annars har det inte hänt så mycket, gör det väl aldrig iof. Imorgon blir det tenta plugg igen och kanske en tur ner till stan. Får se vad jag hinner med. 
Som vanligt får ni önska mig lycka till i morgon. Det är ju åter igen vägdag. Ska mäta mig också. Känns som om låren blivit lite mindre, mycket trevligt!

Jag tog nya bilder förra veckan och det är verkligen sådan stor skillnad! Tänker ju inte på det nu men när man ser det på bild blir det sjukt tydligt! Det är dock bilder i bh och trosa så det är inget jag kommer lägga upp här =P

Nu ska jag ta och sätta på en film. Väntar på att klockan ska ticka på lite så jag kan ta min proteinbar, börjar bli lite hungrig, eller nje det är nog i ärlighetens namn mer sugen jag är. Ska ta en kopp te, har ca 45 kval kvar så det lär ju stilla lite. 

Ha nu en super skön kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar