Jag.

Jag.

fredag 16 maj 2014

Gissa vem som.....?!?!?!

Men halloj!
Gissa vem som nu väger under 90?! Jo JAG!!



Minus 1 kilo denna veckan också så nu står vågen på 89,2 kg! 
Endast 4,2 kg kvar tills mål! Helt sjukt! Är så glad!!! 2 kilo på två månader. Känns så otroligt skönt att det har lossnat! 

Och på tal om lossnat, bestämde mig för att testa och springa lite längre idag. Det flöt på riktigt bra det enda dumma var min fot. Höger foten är lite lite för liten plus att den är trasig i plyschen i hälen så jag har fått en blåsa på stor tån och jag får tejpa hälen så jag inte ska få blåsor där.



Men jag sprang i alla fall 6,5 km! =) Så himla stolt!! Milen kanske inte är så långt bort?! Jag måste bara fixa nya skor....jag måste bara vänta in lönen först om jag inte ska beställa ett par från ellos och del betala dem. Får se!

Om jag skulle klara av att hålla samma tempo hela tiden skulle jag springa milen på ca 64 min. Är det bra? Dåligt? Helt okej?

Det blir ett kort inlägg idag för nu ska jag mysa med familjen! Ville bara berätta om dagens viktminskning och löpningen! I morgon ska jag ta mig en skön långpromenad med Thelly! Minst 2 timmar får det bli! Ska bli helt otroligt skönt!! Börjar nog efter lunch så är det någon som har vägarna förbi Bohus och vill följa med mig så hojtar ni bara till!

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar