Jag.

Jag.

fredag 23 maj 2014

Snart dags för fredags myyyyyyys!

Halloj!

Hur har ni det i värmen? Vist är det gött?! Jag bra älskar detta! Precis lagom varmt! Det enda som fattas är en pool! Funderar skarpt på att köpa en liten pool som man bara kan ligga i, behöver inte vara djup bara jag får plats med kroppen i den =) 

Idag är ju min vägdag som vanligt! Och vet ni?! Det gick ju vägen idag också!!



Woop woop!!! Nu väger jag 88,4 kg. Och detta betyder 3,4 kg kvar till MÅÅÅÅÅÅL!!! Sjukt bra!

Nu känns ju detta nästan lite konstigt men på min vägdag har jag även veckans fuskdag. Min cheat dag.


En dag i veckan har jag då jag får äta vad jag vill. Men bara en dag! Detta är det många som har delad mening om, att ha en fuskdag alltså. För vissa funkar det jätte bra för och andra funkar det inte alls för.
Jag är glad att detta funkar för mig. På detta sätt vet jag att jag kan götta mig i bland och det räcker. Sen känner jag att det ändå är rätt dag att ha det på för då har jag 6 dagar på mig att tappa det jag lägger på mig i vätska (för de är ju inte så att man går upp 2-3 kg i fett utan det är kroppen som samlar på sig vätskan) Förra veckan åkte jag ju dit så det rycker på lördagen hahaha! Men som tur var händer det inte ofta =)
Imorgon blir det att mumsa på jordgubbar och en eller två mums mums =) Kommer spara points till detta så klart!

Nu ska jag sluta babbla, ska strax fika med barnen, vi tar en morsdag fika i dag istället. Bella är borta i helgen och jag jobbar på söndag så det passar ju bättre i dag ändå, fuskdag och allt!


Mot tårtan!! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar