Jag.

Jag.

torsdag 22 maj 2014

Love the change!

Om ni har missat det så har det idag varit helt underbart varmt och skönt! =)
Hade föreläsning på förmiddag i skolan, passade på att få lite sol på rasterna dock!



Får se hur länge det tar innan man kan få lite färg på benen, nu är det definitivt mer vita än ...ja bruna.
Måste införskaffa mig en bättre rakhyvel i alla fall för den ja har nu är HEMSK! Ser ju ut som om man har slaktat benen efter man har rakat sig, gör svin ont!

Efter att jag kom hem från skolan var det så klart dag att be ge sig ut lite! Eftersom jag fastar idag så fick det bli en hederlig promenad!



Snacka om att det var gött! Det blåste lite så där lagom mycket för att det inte skulle hetta på! Helt underbart! Jag skulle helt klart kunna leva och bo där det alltid är denna värmen! Vem vet vad som händer i framtiden! =) Imorgon skulle jag ju springa var tanken men efter som det ska bli 28 grader varmt i morgon kommer jag INTE att springa utan tar väl cykeln på en tur eller så går jag helt enkelt! Vi får se =)

Nu på kvällen har jag och Bella varit inne i stan en sväng. Jag hittade en långklänning inne på Gina som jag blev kär i! Kostade bara 149 kr (!!!!!) så en sådan fick det bli! Kommer en bild senare så klart!
Köpte mig ett linne också. Riktigt nöjd med mina inköp!

Nu på morgonen gick jag upp och plockade ner min påse med sommar kläder....eller mer kläder som jag inte fått på mig på ett tag men nu! Nu va de några saker som jag nästan krympt ur! Helt sjukt! =)
Så nu har jag åter igen lite klänningar och lite shorts (de är dock ganska killiga så vill/behöver ändå köpa ny) Linnen behöver också köpas, har MASSOR men de är i stl XL och de är för stora....sicka problem man har! =)

Gjorde ännu en före och efterbild för att påminna mig om hur långt jag kommit och hur mycket som faktiskt har hänt med kroppen nu det sista!


Vi får se i morgon om det hänt nått mer på vågen. Nu har jag ju gått ner 2 kilo på två veckor så kanske inte ska hoppas på för mycket. Men vist vill man nå sitt mål så fort som möjligt! 4,2 kilo kvar!

I morgon blir det dock inte mycket viktväkteri, jag ska luncha med Bella och sen på kvällen kommer C så ska vi (i alla fall jag) mosa godis och spana in en film och snacka en jävla massa skit! Tror minsann att det kan slinka ner någon Baileys också! Nom Nom! 
Men sen är det back on trak på lördag. En dag i veckan får som sagt va räcka för min del.

Sussa gott sen! PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar