Jag.

Jag.

tisdag 27 maj 2014

Så jädra stolt!!

Jag är så jävla stolt!!! Idag för första gången någonsin i hela mitt liv sprang jag milen!!! Helt sjukt och jag kan knappt tro det själv!



Och vad mina vänner säger till mig så var det till och med på en bra tid! =) Nu har jag något att sträva efter, milen under en timma! Inget jag kommer ta i första taget men sen någon gång. 
Jag fick lite panik där strax före 8 km strecket för min mobil pep till och varnade för att mitt batteri snart var slut! Fy fan vad nervös jag blev! Tänkte första gången jag kommer klara av att springa milen och inget bevis kommer jag ha på det! Så jag fick öka på tempot de sista två km och i samma veva började det även blåsa ännu mer motvind. Hahaha, ja det var ju ingen som sa att detta skulle vara lätt! Jag han i alla fall få tiden sparad och hade bara 8 % kvar när jag var färdig. Ibland ska man ha tur med! =)
 
Så nu sitter jag här lycklig och med si så sär 4 till 5 blåsor på fötterna. Jag måste verkligen ha nya skor!
 
Nu blir det slapp i soffan några timmar sen ska jag nana kudden för att jag ska orka med denna terminens absolut sista föreläsning. Sen är det tenta plugg för hela slanten fram till nästa torsdag. 
 
Jobbade i går. Och då fick jag mina misstankar bekräftade, vet inte om det är deras fel eller flexpoolens men jag har inget lagt schema i sommar för att jobba utan istället kommer jag få hoppa in och jobba helger. Spelar ju i och för sig ingen roll så men, lite irriterande är det faktiskt. Hade ju räknat med det.  

Nog om tråkigheter. Nu ska jag titta lite på The Vampire Diaries.
 
Pöss på er!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar