Jag.

Jag.

onsdag 21 maj 2014

Sicken jävla tur va?!

God kväll.

Nu får jag äntligen landa i soffan. Har varit på skolan fram till 14 sen var det dags att ta tåget hem men det var spårfel så den resan tog en timma. Tur man har väldigt trevligt sällskap på tåget så tiden gick fort! Väl hemma var det bara att gå in och byta om för att ta veckans första cykeltur. 2 mil blev det idag också.




Jag blir ibland förvånad av det jag ser i spegeln. Det börjar strama åt på kroppen och det har minskat väldigt mycket på ryggen. Eller jag tror det i alla fall! Det såg så ut i detta linnet! =)Och ibland ser det ut som om låren blivit mindre de med, är dock lite osäker men jag tror det!
Jag skulle vilja åka på en riktig shopping runda, handla lite klänningar och annat som jag skulle behöva.
Får väl bli en tur till Ullared igen men det hade också varit kul om man hade haft råd att ta en shopping runda på stan. Ingen vinst på lottot idag så får väl leva på hoppet tills på lördag. OM det skulle droppa in en vinst på 2-3000 kr så ska jag helt klart lägga dem på mig. Nya löparskor och lite nya sommar kläder! Ja drömma måste man ju få eller hur?!

Jag har ju nämnt mina goa klasskamrater, jag har världens bästa grupp måste jag säga! =)
Här har vi i alla fall en av dem, en helt underbar tjej som får mig att skratta och må bra! Löööv u!
 


Var ju super varmt i dag så vi passade på att spendera de få rasterna vi hade utomhus. Jätte skönt! Imorgon blir det en kort dag i skolan och när jag kommer hem ska jag och Thelly ta en långpromenad! Längtar! Ska bli så skönt! Tog ju min cykeltur idag istället för imorgon eftersom jag fastar i morgon, då ville jag inte göra nått som anstränger mig mer än nödvändigt, speciellt inte nu när det ska bli så varmt (och skönt!). 

Idag på kvällen var det dags för kalas igen, D,s pappa fyllde 69 år (tror jag det var). Jag måste få skryta lite med hur "duktig" jag var! Hahaha! Men jag tog faktiskt med mig min middag som jag åt när de andra mumsade på smörgåsar och när de mumsade på tårtan åt jag en av mina mumsiga protein barer! Den ni! 

Men nu sitter jag här med en svullen mage för det blev nog lite för mycket med både middag OCH en proteinbar, jag brukar ju ersätta lunch eller middag med en sådan.....men ja ja, det går väl över! 
Med tanke på att jag är tjej och vi tjejer fiser ju rosdoft så det kommer ju inte ens bli ett problem...är väl bara bra om det fläktar lite extra nu när det är varmt, eller?! ;-)
 
Nä nu ska jag sluta snacka massa skit...(fniss.....min dåliga humor).
 
När man inte är som alla andra 
får man helt enkelt vara sig själv!

Sicken jävla tur va?! =)



Ha en skön avslutning på onsdagen och hoppas att eran torsdag blir grym!

Pöss!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar