Jag.

Jag.

tisdag 13 maj 2014

Och som en duktig liten vikt väktare som jag är......

Jag har ju för bövlen till och med "gått ner" på mina handleder!! Min polar loop sitter jätte löst nu! Coolt! Kul att det börjar ta på till och med de små ställena, måste betyda att jag börjar närma mig målet, sakta men säkert! =)

Jag måste bara berätta om gårdagens uppenbarelse jag hade! Prisa gud! Halleluja!



Har ni sett nått vackrare?! Jag har då nästan inte smakat på nått godare! Questbarerna kan slänga sig i väggen för DETTA mina vänner var underbart gott!!!! Mint brownie smakade det som! Värmde även denna i micron 10-15 sek. Jag tror inte dessa är lika nyttiga som questbarerna är men de är både billigare och jädrigt goda och även få till kcal så jag kommer nog köra på dessa från och med nu! En bar innehåller ca 195 kcal och ligger på 5 pp. MUMS!

Idag efter skolan blev det att åka hem och plugga lite till innan jag fick stressa igång med middagen. Det blev kotlett med potatis och svampsås. Så jädra gott!



10 pp för denna portion. Har sagt det förr men säger det igen, ät från en mindre tallrik, då lurar du både öga och hjärna! Funkar iaf för mig! =)

Anledningen till att jag fick stressa lite med maten var för att jag och Bella skulle hinna med pendeln ner till stan för att gå på bio!



Vi såg på Divergent. Jag hade inte stora förhoppningar på denna filmen, trodde den skulle vara en Hunger game kopia men det var den faktiskt inte! Den var riktigt bra!


Denna går just nu som studentbio och kostade då bara 60 kr (mån-tors)! Helt klart värt de pengarna.

Och som den duktiga liten vikt väktare som jag är som inte äter godis på veckodagarna så mumsade jag på jordgubbar och vindruvor till bion!



Jag köpte mig också deras största cola zero som det hade! Jag trodde jag skulle pissa på mig de sista 10 min! Det var verkligen PANIK! Så fort filmen var slut sprang jag till toa och tror ni inte på fan att alla toaletter va upptagna?! Fick stå och hoppa på stället. Till slut var det min tur och jag trodde fan aldrig jag skulle bli klar! Det bara flöda på! Hahahaha! Har jag lärt mig en läxa? Nääääe dåååå! Kommer göra om samma nästa gång också ska ni se =P Så smart e jag ! 

Nä nu ska jag sluta babbla, snart dags för sängen! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar