Jag.

Jag.

söndag 11 maj 2014

En dag närmare målet.

God morgon!

Igår blev en lite hattig dag tycker jag. Kändes som hela dagen på nått sätt blev stressig. Är lite låg också har säkert med det att göra.

Jag han med min promenad innan jobbet i alla fall och det var så skönt! Jag och Thelly gick där i skogen och fåglarna kvittrade som aldrig förr och det var precis lagom varmt för en bra promenad. Njöt varje minut och hade gärna gått ännu längre!



Det är verkligen en jätte vacker väg att gå. Nästa helg om vädret tillåter ska jag fortsätta vidare.

Maten igår blev så där. Jag höll mig till mina points så det var inte så att jag spårade ur det var bara svårt att komma på något att äta. Lunchen blev lite tråkig men jag blev mätt.

Hade inget att ha med mig till jobbet så jag tog med mig två bananer och två proteinbarer 5 pp vardera. Åt en vid 16.30 och en vid 19 så jag höll mig mätt iaf.

Idag får det bli nått bättre. Lovade Kevin att vi skulle hitta på något så det får bli en tur till Mc donalds och mysa lite, ska kolla ut nått bra att äta för ca 8 pp.

Vid 15 får det bli en fika, funderar på att göra en marängtårta med vaniljvisp och färska bär, om jag hittar några på maxi sen. Det bör ju inte bli så många points.

Ikväll funderar jag på om vi ska tända på grillen. Jag tror jag vill ha lite rostade grönsaker och rostad sötpotatis för det är så jädra gott!

Jag ska ut och cykla idag också! 2 mil står på schemat!



Sakta men säkert. Jag har ju tjatat länge om att jag önskar mig en personlig tränare. Funderar faktiskt på att investera i en sen när jag nått mitt mål, eller när jag kommit ner till 80 kg kanske. Vill forma om kroppen och behöver nog hjälp med att hitta rätt övningar för det jag vill göra med kroppen. Så går tankarna nu i alla fall men sen är ju jag väldigt lat så det kan lika gärna rinna ut i sanden.....men allt börjar ju med en tanke så är ju en bit på vågen i alla fall ;-)

Nu ska jag slappa en stund till innan det är dags att åka i väg med Kevin. Ha en skön söndag! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar