Jag.

Jag.

måndag 5 maj 2014

Fullt upp som vanligt!

Ja men då var man mätt och belåten idag också! Lunch idag blev bandpasta och morotspasta med Findus köttfärssås! Så himla gott!



Om ni har missat morotspasta så kan jag starkt rekommendera detta! Ett bra sätta att öka på "pasta" mängden utan kalorierna och de extra pointsen! Du bara skalar moroten och sedan fortsätter du med potatisskalaren och hyvlar "pasta strån". Koka dem i lätt saltat vatten i ca 3 min. Provsmaka!! Du bestämmer ju själv hur mjuka/hårda de ska vara.

120 gram pasta 4 pp
160 köttfärssås 4 pp
Morötter 0 pp

Jag gjorde så jag har både till middag ikväll på jobbet och lunch i morgon i skolan. Perfekt!

Jag har spenderat morgon med att sitta och titta på föreläsningar och nu efter lunchen blir det att plugga ett par timmar till innan det är dag satt åka och jobba 16-21. Måste hinna med att hjälpa Kevin med läxorna också innan jag åker vidare OCH jag måste hinna in på bibblan och hämta en skolbok som tydligen kommit idag. 

Ja det är väl lika bra att sätta igång! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar