Jag.

Jag.

fredag 2 maj 2014

Lite besviken....

Ja vad ska man säga. Jag vet inte om det gått bra eller dåligt? 91,2 kg stod vågen på idag. 0,1 kg mer än det var innan påsk. Så nu är jag i stort sätt nere på det jag var innan.

Är lite besviken för jag har verkligen haft två kanon bra veckor med både mat och träning så hade verkligen trott och hoppats på mer resultat. Funderar på vad jag kan ändra på mer? Öka på träningen? Nje. Jag tycker nog jag rör på mig tillräckligt mycket. Eller?


Ja ja det är väl bara att fortsätta leva på hoppet antar jag. Jag vet ju att det jag gör är rätt....önska bara att kroppen kunde fatta det också. 6,2 kg kvar till mål. Jag som trodde jag skulle vara där strax....

Nu ska jag ut och springa. Ha en skön fredag det ska jag försöka ha! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar