Jag.

Jag.

måndag 3 mars 2014

Sov morgon!

Helgen är över och här är jag igen!
Som jag sa sist hade jag två dagar där jag struntade i points, fredag och lördag och sen på söndag var det tillbaka till vanligt igen. Eller vanligt det blev en liten halv fasta igår. Jag var inte alls hungrig så det funkade bra. Idag har det blivit lite extra lyx, till lunch åt jag subway.



Testade Subway club, det var skinka, kalkon och rostbiff med honey musterd till och sallad, tomat och gurka och detta kalaset landade på 9 pp. ( 8 pp för smörgåsen och 1 pp extra för dressingen ) Det är ju riktigt gott! Inte alls för dyrt heller! Tror jag betala 51 kr med student rabatten för allt ni ser på bilden. Jag tycker det är helt okej i alla fall.

Till middag blev det idag sushi. Hade några timmar med dottern själv på stan. Hon skulle boka tid för att fixa håret så då passa vi på att mysa lite.



Älskar verkligen att få lite ensam tid med henne! Världens bästa unge!

Även om jag hade paus på två dagar där fredag och lördag så har jag givetvis ändå skött mina promenader! Min dag utan motion blev i fredags, men lördag och söndag (innan jobbet) har jag varit ute som vanligt, och idag så klart!
Idag hade jag lite bråttom eftersom vi skulle ner till stan så blev lite kortare än jag brukar gå.



Men det är ju bättre än inget och över 30 min! Och det är ju bra!

Imorgon ska jag få lite sovmorgon innan jag ska plugga hemma några timmar innan skolan kallar. Vi är uppdelade i klassen så halva har på morgonen och andra halvan efter lunch. Är rätt gött när de delar upp så faktiskt, får man mer gjort och det blir lite lugnare.
Ska bli väldigt skönt med en sovmorgon! Underbart faktiskt! =)

Sussa gott sen! Det ska jag göra! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar