Jag.

Jag.

torsdag 27 mars 2014

Det bubblar!

Hur kallt får det vara nu egentligen? Jag fryser som bara den nu när jag är ute och går. Vantar och luva på! Brrrrr!



Blev iaf en 40 min promenad, 5418 steg gådda och 283 kcal brända. Helt okej dag. Har inte riktigt nått mitt dagliga aktivitetsmål än enligt min loop men räknar med att det är gjort innan kvällen är över. Jag ska nämligen jobba ikväll. Ett litet kort pass 17-21. I och med detta extra passet så fick jag in 5 eller om det till och med blev 6 dagars jobb denna månaden, goa extra pengar!

På tal om pengar, jag är shopping sugen! Skulle vilja ha ett nytt protein pulver men vet inte vilket. Vill ha en riktigt god en, kanske med mint smak, cookies and cream eller rockey road? Nom nom! Hahahaha! Men det är så surt vill man ha de där smakerna så kostar det ju massor! =/ Någon som har något billigare alternativ? Någon bra sida att beställa på?
Ska köpa mig lite omega 3 också, efter gårdagens föreläsning inser jag att det är en bra sak att investera i! 

Vill ha nya löpkläder/träningskläder. Vill ha nya skor. Vill ha nya tröjor. Vill ha så mycket just nu! =)
Hoppas varje onsdag och lördag på de där lottopengarna! Igår hade jag hela 1 rätt! Den ni! ;-) Ja den drömmen går alltså så där..... Bara fortsätta hoppas.

Fastar idag och jag har svårt att glömma de där melonbitarna och jordgubbarna från igår....*dräglar* är så sugen!!!! Istället fick jag nöja mig med detta till lunch.



Sen kom Kevin hem med nybakta bullar som han gjort i skolan. Kände mig så himla dum =( Han ville så klart att jag skulle smaka men jag kan ju inte det idag! Det luktade så gudomligt gott också och det fick magen att kurra på. Jag MÅSTE in på netto och köpa lite cola zero innan jag åker till jobbet för att stilla hungern för jag tror det kommer bli en hungrig kväll.

Ni vet jag har tjatat om att jag ska skaffa mig en ny mobil, väntar fortfarande på den. Den släpps i april men det har släppt lite olika informations videos om den! Verkar riktigt bra!
 

Jag hade dock inte den där brons färgen att välja på när jag beställde, jag valde den svarta. Tänkte att man oftast ha dem i något form av skal så den färgen kommer ju inte synas ändå.
De verkar ju vara ett bra motions program med i mobilen, känns nu som om jag kanske inte kommer behöva min loop? Får vänta och se. Kanske går att kombinera dem. =)
Loopen visar ju iof om jag inte har rört på mig tillräckligt det vet jag inte om mobilen kommer göra. Ska bli riktigt roligt att testa den sen! Som julafton! Hahaha! Jag är en sådan teknik nörd!!! =)
 
Nä nu ska jag sluta babbla! Ha en bra torsdag! Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar