Jag.

Jag.

söndag 30 mars 2014

Meat lover!

Det goa vädret fortsatte även idag, UNDERBART!
Har varit ute på en vända med Thelly, hade gärna gått längre men tiden räcker inte riktigt till idag, börjar jobba 16.



Jag glömde skriva upp stegen och kcal förbrukningen innan jag gick så vet inte vad denna promenaden hamnade på, men nu är den gjord! =)

Det är verkligen både underbart och lite trist när det blir så här fint väder. Jag älskar verkligen att vara ute och gå, tycker det är så skönt. Men samtidigt börjar det bli lite ensamt, jo jag har ju Thelly men hon är inte så himla bra på att svara på tilltal ;-) 
D har ju problem med sin fot så han e ju aldrig med mig ut, inte ofta iaf....
Jag bor på fel sida helt enkelt. Idag saknar jag min hemort och mina vänner där lite extra mycket idag. 

Dagens lunch var lika god idag som den va till middag igår!



Resterna från gårdagens grillning! Mums! Gött och sallad! Finns det något godare än kött??? Jag skulle aldrig klara av att bli vegetarian! Undra om de faktiskt inser vad det missar? =)
 
Nu ska jag ta det lugnt några timmar innan det är dag satt jobba 16-21. Får se hur detta ska gå, ny avdelning och jag är redan trött! 
Kommer nog gå kanon som vanligt. 
 
Ha en fortsatt underbart solig söndag! puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar