Jag.

Jag.

lördag 29 mars 2014

Smörgåsdagen!

Gött väder eller?! Skulle vilja tagit en ännu längre promenad men tiden räckte inte riktigt till idag, får hoppas det är lika fint imorgon!



Idag har det varit fullt upp men ändå inte. Frukost och lunch fick bestå av smörgåsar.





Blev iaf lite olika pålägg. Han inte med att laga lunch idag då är det bra att ta till en enkel lösning!
Men ikväll blir det massa göttigt! Då ska vi grilla, både kyckling och fläskfilé ska bli så gott! Till det blir det en sallad och lite tzatziki. Till efterrätt får det bli grillad anmanas och vaniljvispa! MUMS och till lite points! 
Åh vad jag längtar efter sommaren och alla goda bär och frukter. Goda söta vattenmeloner, söta jordgubbar som faktiskt doftar och smakar (till skillnad från dem man kan köpa nu som inte doftar något eller smakar speciellt mycket). I sommar ska jag testa att göra sallad med vattenmelon för det har jag inte gjort innan! 
Längtar!

Som ni märker är jag på lite bättre humör idag. Hade min lilla frossar kväll och idag är det tillbaka till pointsräkning. Går bra som ni märker! Imorgon är det plugga och på eftermiddagen ska jag jobba. 16-21. Känns som om alla dagar alltid är fullt upp, är trött innan en ny vecka ens har börjat. Men så är det väl för många och det är ju inte långt kvar till sommaren och lovet så bara att bita ihop!
 
Nu måste jag börja med middagen! Hoppas ni alla får en bra och skön kväll! Puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar