Jag.

Jag.

söndag 16 mars 2014

Underbart vårväder!

Sicket jädra väder vi haft idag! Vårkänslorna bara spritter i kroppen! Underbart!

Startade dagen med en fin frukostbricka!



Tro det eller ej men jag börjar tröttna lite på min philadelfiaost marabou! Tror jag ska gå över till ägg några dagar. Det enda dumma är att det blir lite dyrare pointsmesigt. Ska fundera på om det är värt det eller ej.

Jag var uppe i fontin idag och sprang och gick. Märker så tydligt på mig att det blir väldigt jobbigt så fort det blir för varmt, undra hur det ska gå att springa sen i sommar?! Hoppas man vänjer sig fort!

Det blev ett långt pass idag. Började med att värma upp ett varv sedan var det dags för att springa. Jag orkade faktiskt bara två varv på raken idag, kände mig lite smått misslyckad men tänkte att jag tar ett par var där jag går vart annat varv och springer vart annat, det gick ju kalas bra! Tre sprungna varv till och tre gåendes. Så slår man ihop de jag sprungit idag så blev det ca 4,5 km! =) Vilket jag är super nöjd med!

Efter det tog jag mig in i spåren och tog mig en avslutande promenad. Underbart väder! Allt som allt landade jag på ca 11km! Not bad at al!



Efter detta träningspass tyckte jag att det var dags för en sommar favorit i repris!



Top Haten! Den ni! Mycket minnen i denna lilla struten! =) Huuu vad jag lät gammal nu! Hahahaha!
Den är endast 2 pp så det har jag mumsat på många gånger under somrarna! 

Till middagen var det dags att testa nått nytt.



Skaldjurssås för pasta. Den var okej, absolut ingen ny favorit men jag blev riktigt mätt! De där glasnudlarna mättar betydligt mycket mer än man tror! Allt som allt blev det 9 pp till middagen.

Än så länge har jag gjort av med 27. Ska nog kolla på lite film sen så då blir det jordgubbar och lite zero.  Funderade på om jag skulle göra en dipp på 0,1% kvarg och ha lite morotsstavar och paprika stavar till. Får se om det andra vill ha det annars så tar jag de senare i veckan. 

Nu blir det soffhäng tills det är dags för sängen. Skola i morgon och nu går vi in i nästa del av kursen, känns som om det kommer vara en hel del nu framöver. 

Ha en skön kväll! Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar