Jag.

Jag.

måndag 17 mars 2014

Mumsig mat!



Mat i stora lass! Frukosten idag var mums! Gjorde i ordning en chia pudding igår och det blev ju kalas bra och jädrar vad mättande det var! Jag ska testa att göra det på en annan lätt yoghurt nästa gång, har ju inte tänkt så långt innan...hahaha! Nått med citrus tror jag att jag ska testa. Denna frukost slutade iaf på 8 pp med kaffet.

Fick ett tips på IG om hur man kan göra en kvarg varvat med sorbet, det mina vänner såg så sjukt gott ut! Det blir nog på onsdag tror jag, så bilder kommer och recept så klart!

Middagen i skolan blev en favorit i repris! Chevreost sallad med rödbetor, underbart gott!! 8 pp för en stor portion!



Ja ni ser ju hur jädra gott det ser ut!! Har ni inte testat så måste ni göra det, glöm inte att hälla över lite honung över allt också! En del har valnötter till men jag vill inte lägga pp på det.

Till middag blev det slottsstek med potatis och pyttelite gräddsås och en sallad. Jag var med C på Ikea och åt middag, vet inte vad det kunde landat på, kanske ca 14 pp kanske? (max) 

Imorgon är det dags att fasta så imorgon blir det inga matbilder, nä nu ljög jag, det kommer säkert en questbar ;-) Hahaha! 

Och avslutningsvis, självklart blev det en promenad även idag! =)



Ha en skön kväll och sussa gott <3 Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar