Jag.

Jag.

söndag 23 mars 2014

Big bones don`t jiggle!

Det är inte bara jag som kämpar med vikten! Ni vet han i Amerikanska Masterchef, den stora goa killen. Han är nog fortfarande go men inte stor!




Riktigt bra gjort eller hur?!?! Han om någon måste kämpat på bra med tanke på vad han jobbar med! Kan inte vara lätt att inte stoppa i sig och smaka på jobbet. Grymt bra gjort som sagt va!


Hahahahaha!! Kanske är det så att man inte kan använda denna ursäkten längre? Funderar på att sänka min målvikt på riktigt. Men självklart ska jag ha mitt kommande mål som mitt absoluta första mål, men jag tror inte jag kommer nöja mig där utan fortsätta vidare nedåt. Ska kämpa hela sommaren med min vikt så vem vet vad som har hänt innan hösten är här igen!


Så är det antar jag, ska jobba på att inte skämmas mer!



Det va då det, nu är nu!


Nu ska jag kasta mig själv in i duschen och unna mig själv en liten spa stund! Puss och hej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar