Jag.

Jag.

söndag 9 mars 2014

Kanske lite för mycket......

God morgon!

Sitter och försöker vakna till lite från gårdagens mat och socker chock! Gick nog lite överbord igår får jag nog erkänna......jag är verkligen en matmissbrukare ända ut i fingertopparna.



Jag måste bli bättre på mina helger. Jag måste ju inte äta ALLT bara för att jag har en "fridag". Jag ska jobba på detta och hålla mig till en sak.
 


Idag ska jag ut med P på en lång promenad, vi tänkte gå milen idag, blir bra så får jag bort lite av det kcal jag stoppade i mig igår ;-)

Gick iaf en promenad igår, tänkte gått två men så blev det inte.

Sen i eftermiddag ska jag plugga lite, imorgon är det dags för veckans första tenta! Håll tummarna för mig! Det känns bra men man vet ju aldrig.

Nu börjar det bli dags för promenad! Ha en skön söndag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar