Jag.

Jag.

måndag 24 mars 2014

Redan i mål!

Ha! I mål redan innan klockan han slå 12! Den ni!!



Kcal förbrukningen stämmer inte på bilden, enligt min Loop så gjorde jag av med 486 kcal och som jag sagt innan, går på den! 9390 steg tog jag på denna rundan och när jag kom till bilen så blinkade min loop så glatt på mig och skrev GOAL!! Tjohooo!! Det är en riktigt roliga mackapär det där! Nu fattas bara ett pulsband också. Det får väl bli en belöning när jag gått ner de här envisa 2,4 kg så jag är under på nästa tiotals streck. Vist är det lite magiskt med alla de där jämna strecken =) 
 
Gjorde ett diagram igår i Excel, det går inte fort men det går iaf nedåt, lite lite åt gången. 





Så nu är jag på g igen. Ny vecka och nya möjligheter! Tänk bara om jag hade haft samma motivation till att sitta inne och plugga som jag har till att vara ute och gå.....hade varit bra. Har svårt att hitta koncentrationen just nu märker jag. Inte bra alls. Hoppas jag hittar den, och snart!

Efter som jag var ute och gick och handlade efter det fick det bli en mycket enkel lunch men ack så god!



Har ni inte testat denna så gör det! Vrål god! (en del tycker den är stark, jag är inte en av dem, gillar hetta i maten)

Jag ska jobba ikväll, var så länge sedan nu! Detta blir min tredje dag denna månaden, hade hoppats på några dagar till men jag är glad för allt jag får!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en Top Hat (samanlagt 3 pp) och titta på Wife swap på kanal 7. Har sagt det för men värt att säga igen, jag skulle passa så himla bra som en "Hollywood fru"! Ha massa pengar så jag kan göra vad jag vill, skaffa mig en personlig tränare, kunna vara ute och gå precis när jag vill. Titta på mina roliga/konstiga serier och shoppa massa roliga saker och va ute och resa massa!! Mmmm, det hade passat mig bra det! ;-) Eller hur?!

Hahahaha! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar