Jag.

Jag.

onsdag 5 mars 2014

Loop!

Nu är det bestämt och beställt!!!! Och nu får jag vänta i över 20 dagar på att få den..... typiskt!
Jag har beställt en Polar Loop!!


Här har ni en länk till dess hemsida polarloop
Ska bli så roligt att testa denna sen! Håller er informerade om vad jag tyckte om den sen =)

Idag har jag varit hurtig, två promenader blev det idag!



Var ganska kallt idag men skönt när det är gjort. Får se om det blir två imorgon igen, jag tror det! Är ju vägdag på fredag så lika bra att ta en extra vända =) Ska även passa på att mäta mig på fredag, var ett tag sen. Och ta nya kort. Kul att se hur man minskar!

Vet inte om jag har nämnt det här på bloggen eller om jag bara gjort det på IG



Banan med philadelfiaost marabou choklad i ! Super gott och tar du 15 gram så är det bara 1 pp i de! Det blir riktigt bra tillsammans!!!! Mättar och stillar lite om du är sugen på något! Rekommenderas starkt!

På tal om något helt annat, jag behöver ett råd! Jag vill ut någon dag och äta tapas, vart ska jag gå då? (Göteborg/Kungälv) Behöver man boka långt i förväg eller kan man bara dyka upp typ en söndagskväll eller en vardagskväll? Skriv gärna med en länk till dess hemsida så man kan reka lite! =)

Nu blir det Mia! Ville bara bubbla ur mig att jag beställt en Loop! Vill ha den NU! JO!!! Jag beställde massa PB2 nu också! 6 burkar, 3 av varje sort blev det. 199 kr med frakt och allt! Och köper du den i sverige betalar du 99 kr för en burk! Jag är rätt nöjd faktiskt! =)

Nä nu ska jag sluta skriva!! Sussa gott sen! PUSS!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar