Jag.

Jag.

onsdag 12 mars 2014

Lyxa till det lite!

En jogging runda, en promenad, squats och styrketräning (armar). Känns som en bra dag!


Joggingrundan var tuff, det måste jag erkänna! Men jag sprang hela vägen ( förutom de första 400 metrarna. Då värmde jag upp med en promenad. Men resten sprang jag. Det var lite motvind och jag märker att de blir väldigt mycket jobbigare då men men, bara att bita ihop och köra på!

Kände i alla fall att idag hade jag så mycket points över så det blev faktiskt en efterrätt! Det blev chokladpudding på lättmjölk! 100 gram för 3 pp. Till detta hade jag hallon! Blev så gott!!!




Men middagen var inte fy skam den heller! 



Så himla enkelt, points snålt ocg underbart gott!!
Jag älskar att äta från en mindre tallrik, det får allt att se så mycket mer ut! =) Man äter ju som sagt va med ögat också så detta hjälper faktiskt till, man känner sig mer nöjd på något vis! Skumt men sant!
 
Jag var ju på skolan en sväng idag, plugga lite matte inför tentan. Innan tåget gick hemåt var jag och G inne i en skoaffär och då hittade jag dessa på rean!
 


De hade kostat 399 kr men var nedsatta till 199 kr! Ett bra köp helt klart! Tycker jag iaf! =)
Nästa köp jag gör måste bli byxor för jag MÅSTE ha nya byxor, det är förstora och pösiga! Men det är verkligen svårt att hitta lagom långa byxor, alla är ju tydligen pygméer....eller så är det jag som är en jätte....alla byxor är för korta! Det är så jävla irriterande! Morr!! Får hoppas jag hittar en del i ullared, ska dit nästa månad.

Nu gott folk ska jag gå och fixa mig en skål med flingor, känner att jag nog behöver få i mig lite mer points eftersom jag ska fasta imorgon, kan inte gå och lägga mig hungrig dagen innan, blir INTE bra! ;-)

Så mot flingorna och sedan soffan och Mia på Grötö! Puss!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar