Jag.

Jag.

tisdag 4 mars 2014

A good day!

Hejsan!
Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag har sagt det förr men säger det igen, det är helt underbart att så goa klasskamrater som piggar upp en! Det är vissa som är väldigt speciella för mig! Hoppas man håller igång denna vänskapen hela vägen till examen! Då kommer allt gå så mycket enklare! =)

Förmiddagen spenderade jag i sängen faktiskt! Pluggandes inte sovandes =P
Har tenta nästa många OCH nästa fredag så det är fullrulle i mitt huvud nu! Men det löser sig väl på nått sätt.

På eftermiddagen när jag kom hem tog jag med mig dottern upp till Fontin för en promenad! Så mysigt!!



Hon var super duktig! Hoppas på att få sällskap flera gånger!

Idag har jag fastat och det bara flyger på! Jag har precis ätit en questbar och är uppe på 385 kcal för dagen och jag tror inte jag kommer äta något mer för jag är inte hungrig, har inte varit alls hungrig idag. Skönt när det flyter på så bra! 

Nu ska jag slappa i soffan några timmar innan det är dags för sängen!

Hoppas ni också haft en riktigt bra dag med massor av semlor och pannkakas ätning! Det är ju både semel dagen och pannkakans dag idag! (skit dag att ha fastan på men...sånt är livet) Jag ska ta igen mitt på lördag! Då blir det pannkaka och semla =) Den som väntar på något gott! Fredag ska jag jobba så då blir det inget extra så då kan jag faktiskt unna mig nått extra på lördag, så det så!

Pöss och hej med er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar