Jag.

Jag.

fredag 14 mars 2014

Två G:n och ett litet minus.

Oki, det blev ett minus men inte så stort minus som jag trodde/hoppats på.
0.4kg hade jag gått ner (känns som om det alltid bara är 0.4kg). Man får vara nöjd för alla minus jag vet. 

Skrev en tenta nu på morgonen,  medicin beräkning.  Det kändes bra! Hoppas!
Fick tillbaka två andra tentor idag också och de var godkända båda två!!!! Så jädra glad!!!! :-D

Jag skulle ut och sprungit idag men icke! Träningsvärken i benen från helvetet och ont i magen. Var med dottern på ThaiLee och åt för mycket....jag kan inte äta på bufféer längre, jag lär mig aldrig! Suck!
Men jag tog mig en regnig promenad iaf. Alltid nått.
Imorgon ska jag till Vreten på kalas, min pappa fyller 70-år och mamma fyllde 68-år igår så blir ett stort kalas. Så imorgon blir det ingen motion.  Men söndag ska jag nog ta milen igen!

Hoppas ni alla får en skön kväll, jag ska strax åka till J och mysa nån timma med töserna.  Sen blir det till att stupa i säng, är såååå trött!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar