Jag.

Jag.

torsdag 13 mars 2014

Nya byxor!

Dagen före D! Dagen före tentan och dagen före vägdag och dagen innan jag får tillbaka ett tenta resultat!

Känns bra med alla tre.

Jag tror/hoppas att det kommer vara ett bra resultat imorgon både på vågen och på tentan.....eller ja...det borde det ju vara ett bra minus på vågen eftersom jag rört på mig så himla mycket denna veckan och maten har jag sköt som jag ska.
Vad tror ni? Blir det nått minus imorgon? Jag hoppas på 1 kg, hoppas kan man ju alltid göra =)

Tentan kändes ju bra när jag gjorde den så den hoppas jag ju på den med, men sen vet man ju  aldrig, räcker med ett fel för mycket så är det ju kört. Håll tummarna för mig vet ja! På båda!

Idag var jag med B ner på stan, hon skulle färga sitt hår. Vi var lite tidiga så jag sprang in på Cubus en snabbis, bara för skojs skull, ville kolla lite på byxor. Hitta ett par rosa av en sort och ett par svarta och ett par blå av en annan sort. De rosa var alldeles för korta i benen, ja ni vet, som vanligt....
De svarta var i stl XL det satt bra i benen men magen var ju såååå himla stort, hade behövt bälte för att hålla dem uppe. Så jag testade ett par i L (tur jag hade med B så hon kunde springa och hämta andra stl!) och de passade!! Vist det var lite tighta i låren, men längden var skit bra och magen! Så jag tog dem!! Både de svarta och de blå! Det kostade bara 199kr/st! Wohoo!!




Så nu har jag två par tighta byxor istället för alla mina pösiga byxor som jag alltid går omkring i =) (har fått lite klagomål på att jag alltid har på mig så pösiga byxor, hehehe) Och eftersom de var lite tighta i benen så kommer jag ju krympa i dem vilket betyder att jag kommer kunna ha dem ända in i mål! =) Känns bra! 

Ska ta en bild i helgen när jag har dem på mig så ska ni få se. Börjar sakta men säkert våga ha på mig lite tightare kläder. Har haft min nya tröja på mig till skolan igår också satt jag på mig den idag till stan. Och vad vännerna säger till mig så kan jag ha den utan att skämmas! =) Kul! 

Nu mina vänner ska jag ta och skicka sonen in i duschen, vist e det konstigt, när de är precis innan tonåren så får man inte in dem i duschen men sen får man fan inte ur dem! Hahahaha! Upp till kamp!

Puss och hej! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar