Jag.

Jag.

torsdag 6 mars 2014

Celsius?

Men se där, det gick ju bra idag också! Fastan fixad, ska äta en questbar snart så är det klart för idag.
Jag och Thelly har hunnit med två promenader idag och har bränt nästan 700 kcal! Inte illa alls!
Jag passade faktiskt på att springa lite nu på kvällen också, så jag sprang nästan hela vägen hem! Kändes bra men så klart tungt, men det finns hopp!!!! =)



Ska testa att köra ett helt löpträningspass i helgen, håll tummarna!

Ni har säkert redan sett den på min facebook sida men jag hittade denna idag på IG, tyckte den var så himla bra!



Jag har alltid skäms för min kropp, både innan och nu efter min viktminskning, men det stämmer ju fan vad de står! Va stolt istället för tusan vad jag har kämpat!



Japp! Jag ska in i mål igen, och funderar på om jag ska sikta längre? Kanske kanske ska jag fortsätt vidare och hamna på rätt sida BMI? Jag håller det osagt än så länge och väntar tills jag tagit mitt mål nu så får vi se!
Jag har i alla fall bestämt mig för att dela med mig av mina bukplastik bilder, men inte idag, de kommer en annan dag. 

På tal om något annat, Celsius, ni vet det där drycken. Jag ser massa IGare dricka den och de flesta har lyckats med sin viktminskning så himla bra, finns det ett samband? Funderar på att testa de en vecka. En om dagen innan promenad. Vad tror ni? Har ni några erfarenheter??

Sen en fråga till, jag funderar på att byta hårfärg så här till våren, vad säger ni om att jag ändrar helt och blir mer ljushårig??? Nej inte helblond men ljust. Vad tror ni??

Imorgon är det stor väg OCH mät dagen!! Nu jävlar hoppas jag på ett bra minus på vågen! Hoppas!!!
Idag har jag gått (sprungit) två gånger och tränat armarna. Riktigt roligt nu för det har allt kommit två bulor på armarna!! Hahahaha! Börjar förstå de som står framför spegeln och flexar för sig själva nu!!! Hahahaha! Men det är verkligen så kul när man SER skillnad!

Jag hittade två tröjor när jag var nere på stan sist, det satt (tyvärr) åt en del så jag köpte dem inte.....men jag har svårt att släppa dem i tankarna. Ska jag köpa dem ändå? Alltså det är en modell som jag antar ska sitta åt lite så det var ju inte konstigt utan det var mer att JAG inte är van vid att ha kläder som sitter åt....
Funderar på att åka ner och köpa dem. 


Denna var en av dem, vad tror ni?? Ska jag köpa eller vänta? De kostade 99kr/st så det var ju inte alls dyra!
Skulle verkligen behöva ett par nya skor också, så mycket som man behöver så lite pengar =P

Nu mina vänner ska jag ta och äta min Questbar!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar