Jag.

Jag.

tisdag 11 mars 2014

1 + 1 blir en mil!

Trött är bara förnamnet! Bra seg nu, har hunnit gå två promenader idag och räknat massa matte.



Först blev det en go promenad med C, tiden går så fort när man går med någon annan! Små prata hela vägen, var underbart!!! Har saknat henne massor! Passade bok att boka in lite roligheter också! =)

När jag kom hem fick jag lite ångest för Thelly, hon ville ju också så klart ut och gå i det fina vädret så ja, det fick bli en vända till!



Så idag har jag åter igen gått en mil! Inte illa! =) Hoppas på att hinna med milen igen på söndag! Om detta fina väder håller i sig så kanske det till och med blir någon mer på torsdag! =)
Jag är bra mör i benen idag känner jag, gjorde ju squats igår också....det tråkiga är att knäna bråkar, det tog ju så mycket stryk när jag var så där stor =( Vet inte om jag ska lystna på dem och sakta ner eller om jag bara ska köra på för det blir liksom inte bättre ändå. Funderar på att ringa till en sjukgymnast och fråga dem om det har några tips eller knep jag kan ta till. Jag har ju verkligen mjukstartat så det kan ju inte vara det heller. I morgon vill jag iaf ut och springa igen....vill så mycket men kroppen måste ju orka med det också. 



Jag måste köpa ett par nya skor, det kan säkert hjälpa till att få lite mer stabilitet i fötter och knän. Dessa är helt slut nu! Välanvända! =D
Det tråkiga är ju att ett par bra löpskor kostar över 1000kr =/ mindre kul! Får väl köpa de som belöning till mig själv när jag gått ner 2,8 kg, då har jag bara 5 kg kvar till mål.

Det är dyrt att gå ner i vikt!

Nu ska jag gå och värma på en questbar! Fastar ju idag så den har jag sett fram emot! Tror det blir cinnemon roll! MUMS!!



Sussa gott sen! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar