Jag.

Jag.

söndag 9 mars 2014

Låååång promenad!

Blev ju en riktigt bra promenad idag!

 
 
1,3 mil och över 1600 kcal brända! Jo jag vet ju så klart att det inte är kanske så mycket kcal men det känns bra för egot iaf när det står så! =)
Över 2 timmar var vi ute och gick jag och P! Det var så himla mysigt att få gå och små prata. Har saknat hennes så mycket! <3

I och med promenaden och att jag var tvungen att handla efter så har det inte blivit så mycket mat idag. Frukosten bestod av det vanliga, två mackor med philadelfiaost marabou och en kopp kaffe ( 7pp) och efter promenaden åt  jag en banan ( 0pp) i bilen så jag inte skulle gå loss på något i affären. Vid tre åt jag åter igen två mackor fast med PB2 på och en kopp kaffe (6pp) och nu på kvällen grillade vi kyckling och till det åt jag keso/lök röra och sallad, det landade väl bara på ca 6 pp så jag fixade till en fruktsallad till efterrätt och till det hade vi lite vaniljvisp. detta blev 2 pp. 
 
 
 
Dagens pp antal är idag 21-22 pp. Men jag är faktiskt inte hungrig så jag skiter i att äta mer! Åt ju så jävla mycket igår så det är nog bara bra =)

Nu ska jag ta och plugga en liten stund till inför morgondagens tenta, 8.30 går den av stapeln!

Sussa gott alla! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar