Jag.

Jag.

söndag 23 mars 2014

Nu får det vara slut!

Alltså nu är jag inte lite trött på denna förkylningen!
Nu har jag kurerat mig med godis hela helgen så nu får det va slut på den skiten (det hjälpte inte ändå...)!

Jag har bestämt att jag från och med nu ska sluta med godis igen. Jag kan inte hantera det. Så nu är det tillbaka till mina gamla bra rutiner. Punkt slut!


Igår var jag sittandes hela dagen, det enda som rörde sig var min hand från godisskålen till munnen....inte många kcal brända där inte! Kollade på min polar loop och jag hade inte ens fyllt aktivitets baren 1/4 !! Nä fy fan!! Men nu är det slut på det där! Idag ska den fyllas. Ska strax ta lite nässpray och sedan bege mig ut och gå. Skulle behöva gå 3-4 mil för att rädda den här helgen men det lär inte kroppen orka med =(
Blir så sur på mig själv.
Ja ja. Inget jag kan göra åt nu bara komma ihåg denna känslan i framtiden så kanske man kan förhindra att det händer igen.....

Vill skicka ett extra tack till M som precis skrev till mig och gav mig lite extra pepp och fick mig att bli taggad igen.
Alltid roligt att höra när man inspirerar folk men ni alla ska veta att ni inspirerar mig precis lika mycket och utan er och era peppande ord skulle jag aldrig klara av det! Så TACK, stort tack för att ni finns!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar