Jag.

Jag.

tisdag 18 mars 2014

Svullen gris?

Idag får jag allt erkänna att jag är trött och seg. Blev bara en kort blöt promenad idag.



Orkar inte mer än så. Är hungrig också.....och svullen som en gris! BLÄÄ!! När man var så där stor så märkte man ju inte av när man svullnade för man va ju så stor ändå och ja kläderna var ju oftast pösiga. Men nu, nu när man har lite tightare kläder och ytterkläder så märker man ju av det där på en gång! Antar att det alltid är för och nackdelar med allt, även med viktminskningen.

Det är ju inte så att huden på kroppen alltid hänger med tillbaka, speciellt inte när man varit så stor som jag varit. Det är inte alltid roligt att se sig själv i spegeln, speciellt inte naken. Med kläderna på kan man dölja det mesta och ja det händer faktiskt att jag nu mera känner mig till och med fin i bland när jag tittar på mig själv. Men utan...ibland bryr jag mig inte och ibland blir det jobbigt. Men det är ju inte realistiskt att jag ska förvänta mig att jag ska se ut som alla andra, de har jag sumpat. Jag får helt enkelt skylla mig själv som blev så stor, nu får jag försöka att bli så nöjd jag bara kan bli med det jag har.
Jag har lite före och efterbilder som jag kommer dela med mig av, det kommer...

Idag fastar jag som ni säkert vet. men imorgon är det som vanligt igen så jag förberedde nyss en chia pudding som jag ska ha till frukost.



Idag testar jag att ha en skivad banan i också, ska bli roligt att provsmaka! =)  (det är inte denna jag prata om igår utan den ska jag göra imorgon!)
Börjar bli riktigt hungrig nu så det får nog strax bli en god questbar, försökte dra på det lite så jag inte blir så hungrig ikväll när jag ska lägga mig. Har varit väldigt hungrig både i går och idag och som sagt va svullen som en gris....så jag väntar bara på att mensen ska komma igång också kommer jag inte gå ner ett skit på fredag! Hahaha! Ja ni ser ju att humöret också är svajigt =P 
 
Jo! Jag skulle ju fråga er en sak! Jag tänkte lotta ut två Questbars i en tävling, men funderar på hur jag ska göra med tävlingen? Ska jag bara ha en så enkel sak som att ni ska dela min blogg på eran sida för att "promota" mig själv lite och sedan lotta på alla som gjort det? Verkar ju vara så som de flesta tävlingarna går till nu för tiden. Att man ska gilla en sida på facebook och sedan dela den. 
Funderade lite på att göra som J gjort och göra en egen facebook sida för denna bloggen också, lite enklare för mina utländska vänner att följa den då. Ska nog ta och fråga J hur man går till väga. Någon annan som också vet?

Nä nu får det allt bli att äta middag för nu är jag JÄTTE hungrig!!!

Puss på er alla och tack för att ni finns! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar