Jag.

Jag.

fredag 28 mars 2014

Out of order....

Vilken dag...

 

Startade dagen med bara ett 0,1kg minus. Vilket kanske förklarade sig senare efter som jag fick min mens under förmiddagen.
Kommer på bussen och har fått med mig fel tågkort vilket betyder att jag fick betala en bit av resan till skolan.
Är sur och grinig (vet nu varför....jävla PMS kärring).



Kommer hem känns bättre efter skolan, solen skiner och det är varmt och skönt. Kommer hem och skattelapparna har kommit, öppnar min och gött tillbaka ca 900 kr. Öppnar en av barnens och åker på att betala in ca 2400 kr =/ humöret åkte ner på botten igen.....



Jag ska inte flytta mig från soffan en sekund resten av kvällen bara så ni vet....kan vara så att jag kommer gå från soffan till matbordet...kanske......och i sann tjockisanda/matmissbrukaranda som jag är ska jag tröstäta hela kvällen!




 Ha en bra fredag....jag e på banan imorgon igen men idag or jag "out of order"

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar