Jag.

Jag.

onsdag 5 mars 2014

Känns lättare nu!

Så nu tror jag att jag har pluggat färdigt för idag, det känns bättre och bättre för varje dag som går. På måndag är tentan och nu känns det inte längre omöjligt. Har fyra dagar till på mig så hoppas på det bästa. =)

Tog en paus vid lunch och tog mig en promenad, kommer ta en till nu på eftermiddagen för den jag tog var bara på 30 min. Så jag tänkte jag tar mig en lika dan vända till så har jag nog rört på mig tillräckligt för idag.

Jag startade morgonen med en av mina vanliga frukostar



PB2 på chiabröd, en kaffe och en super god apelsin!. Jag har ibland lite svårt för apelsiner men denna var verkligen jätte god!

Planen till lunch hade jag gjort redan igår men den gick åt helvete. Jag skulle göra bananpannkakor men det gick inte. Jag testade att göra dem i plättpannan men nje. Så jag fick slänga skiten och gjorde mig en pizza rulle istället. Så då blev ju pointsen lite mer för lunchen än jag velat men ja ja. Shit happens. 
Nu står en lergryta med en kyckling i ugnen, det får bli dagens middag. Ris, grönsaker och currysås blir det till. Blir nog gottigt! 

Känner mig vansinnigt trött idag, känner av halsen lite igen också, jag hoppas sååååå att jag inte håller på att bli sjuk igen för det orkar jag inte! Jag vill ju börja springa igen!  Men vist jag är nöjd så länge som jag kan vara ute och gå! Saknar M massor just nu, vore kul att ha lite sällskap när man är ute och går. Blir lite ensamt ibland. Hur gör ni när n i är ute? Är det musik i lurarna som gäller? Jag tycker det kan bli lite jobbigt med musiken ibland, mycket skönare att gå utan och lystna på  naturen. Men allra bäst är det ju att ha någon att prata med så klart =)

Hoppas ni alla får en lugn kväll, jag ska efter min promenad och middagslagning spendera min i soffan tittandes på serier. Mia på Grötö ikväll kl 21 också, det får man inte missa! Gillar henne!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar