Jag.

Jag.

måndag 31 mars 2014

Atkins bar.

Jag testade en ny bar igår, en Atkins bar och helvetesjävlar vad god den var!!!



212 kcal ligger denna på och jag kan säga er att jag kommer ha denna som min nya favorit när jag fastar! Den vara verkligen gudomlig! Funderar på att beställa några fler smaker från iHerb, måste bara se uhr mycket kcal de andra innehåller, hade gärna hittat någon som ligger runt 170-200 kcal. 

De har iaf just nu tre olika smaker på ICA Maxi i Kungälv, 3 st för 40 kr vilket är ett bra pris. Tycker jag iaf! =) Jag köpte på mig 6 st när jag var där och handlade. Jag fick ta en till sen lunch idag också. Kom i från skolan tidigt och då han jag inte äta lunch så fick ta en sådan här bar vid 14. Så dagens lunch blev bara 6 pp.



Frukosten blev inte så mycket mer den heller, 7 pp ink kaffet. 

Till middag tänkte jag testa nått nytt, Felix gul curry grytbas, 100 gram är 3pp och en portion som är 123gram ligger på 4 pp (detta är en fjärdedel av burken). 


Jag har köpt grönsaker som jag ska steka upp och ha till detta. Kommer landa på 7 pp med kycklingen. Det kommer bli sammanlagt 20 pp och det betyder att jag kommer ha massor kvar till kvällen......vad ska man hitta på då? Jag ska ta mig en päron splitt sen (1pp) och sen får det väl bli en smörgås till en bra film. Funderade på popcorn men jag vill inte äta något sådan på vardagarna även om jag har en jädra massa points kvar. Jag får fundera på det där.

Nu ska jag iaf ta mig en promenad innan jag börjar med maten.

Hoppas ni har och får en skön måndag! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar