Jag.

Jag.

onsdag 26 mars 2014

Brrr!!!

Vilken kyla det varit ute idag!! Brrr! Fick bli den korta vändan idag när jag kom hem från skolan.

Funderar på när jag ska börja springa igen, förra gången jag började springa så fick jag tillbaka förkylningen direkt så vet inte hur länge jag ska vänta innan jag börjar igen. Är inte förkyld längre men fortfarande Får väl ge det någon snorig. Får väl ge det någon dag till. Det dumma är att jag blivit lat och tappat motivationen lite =( Jag har inte kört någon styrka på armarna nu när jag varit förkyld och jag har knappt kört mina squats! Och idag åt jag lite för mycket mat till middag....vägde den inte....och åt tre skivor vitlöksbröd....så nu har jag ont i magen =( Synden straffade sig fort! Buhuuu! Annars har ju dagen varit bra matmessigt så vet inte hur mycket över min budget jag kommer, blev kanske inte jätte mycket men ändå fruktansvärt onödigt!



Go frukost på 8 pp. Massa mumsigt!



Go lunch också, 8 pp igen. Riktigt gott men jag har märkt att jag inte håller mig mätt så länge, kanske därför jag åt för mycket nu i kväll?

Och nu kommer nog det godaste av allt!



Jordgubbar och massa olika melonbitar! Mmmmm!! Mums!!! Jordgubbarna var söta och goda! Melonen var gudomlig!! Måste köpa mera! De hade en så bra "låda" på ica i Trollhättan men de där melon bitarna, 4 olika sorter för 16.90kr. Tyckte det helt klart var värt det! 
 
Igår var jag på bio med töserna, vi såg på Tommy.
 


 
Den var riktigt riktigt bra! Tycker helt klart ni ska ta och se den och är ni studenter som ig kan ni se den på SF biografer för bara 60 kr under måndag till torsdag. Iaf denna veckan, men den är säkert kvar nästa vecka också.

Imorgon är det dags för fasta igen, ska bli skönt. Vet inte vad jag ska tro om fredagens vägning.....känns som om allt bara går dåligt nu så det blir väl plus.....känner mig fortfarande svullen, fattar verkligen inte varför. Får hoppas det ger sig snart. 

Nu ska jag gå och ta en glas samarin får vi se om magen kan stilla sig lite....

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar