Jag.

Jag.

fredag 28 februari 2014

Två dagars paus......så det så!

God kväll i stugan!

Går rakt på sak, viktminskning denna veckan, för det blev faktiskt en minskning fast jag känner mig som en svullen gris....



Inte så mycket som jag hade hoppats på men under omständigheterna är jag super nöjd!

Jag kommer ta en två dagars paus och strunta i points räkning, känner att mitt humör inte är på topp och att kroppen vill ha saker som jag normalt inte äter. Och idag blir det ingen träning heller! Jag har en dag i veckan som jag inte gör någonting och idag blir den dagen!
 
 

Idag på skolan så var jag och några klasskamrater på en tapas restaurang! Första gången jag äter tapas och det var gott! Kanske lite lite flötigt men mycket gott! Kommer jag helt klart göra fler gånger, iaf någon fredag.
 


75 kr för en lunch, då fick man välja 4 rätter. Mums! Kan säga att vi stank vitlök sen =)

Så nu gott folk kommer jag ta helg och det kommer bli pizza och kladdkaka. Chips och godis under dessa två dagar, så är det bara. Men på söndag är det tillbaka till mitt vanliga liv igen. Hoppas på att min hosta ska ge sig så jag kan börja löpträna igen nästa vecka. HOPPAS!

Ha en skön helg! Puss!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar