Jag.

Jag.

tisdag 25 februari 2014

Cocillana

Vilken dag det var igår! En lång dag med massor av information! Kommer bli en tuff kurs men jag tror den kommer bli riktigt rolig! Ska bli jätte kul att komma igång med den medicinska biten!

Hade funderingar på att åka ner till stan idag och mumsa på sushi men fick inte med mig någon ner och D han inte mötas upp för lunch så kände skit sak samma då, får väl sitta hemma och titta på tv istället. Har en ny serie att titta på så det går väl ingen nöd på mig, Sleepy Hollow heter den, än så länge verkar det lovande.

Funderar på vad jag ska äta för lunch nu när jag blev hemma...
Också funderar jag fortfarande på om jag ska springa eller gå idag....kanske ska försöka springa men blir det för jobbigt så får jag väll gå, kanske ska backa lite och istället för att springa 8 min så kanske jag ska varva 3 min turer. Ska se hur jag mår sen. Hade lite feber idag så kanske ska nöja mig med en promenad i alla fall. Vill ju så gärna komma igång igen men vill ju inte förstöra så jag inte kan träna alls.

En promenad blev det igår i alla fall.



Bättre än inget som sagt va. På tal om något helt annat, är så jävla svullen i magen, har varit det några dagar. Funderar på vad det kan vara. Känns ju inte som det gjorde i fredags så får se vad vågen säger nu på fredag....jag har följt mina points denna helgen! Inga frosserier alls faktiskt! Annars brukar jag ju skita i points fredag och lördag men inte denna helgen. Så jag hoppas ju verkligen på ett minus på fredag!

Börjar bli riktigt trött på min rethosta nu! Fixade lite mer Cocillana Etyfin som jag kan ta till kvällen. Vore skönt att få sova, blev inte mycket av den varan i natt kan jag säga! Hosta, täppt i näsan och skit. 
 
Nä nu har jag nog gnällt klart för idag. 
Hoppas ni har en bra dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar