Jag.

Jag.

onsdag 12 februari 2014

Tack för denna gången.

Då var dag tre och sista dagen på VFU avklarad.
Har varit en ganska lugn dag. Helt ok men inte lika rolig som igår.
Nästa gång jag ska dit är min sista gång på VC, ska bli kul att komma ut på annat men ändå tråkigt att inte få komma tillbaka dit. Tror de sa att det var veckan innan påsk som det var dags.

Idag blev det mackor till frukost (5pp) och lunch (6pp), hade ingen matlåda att ta till till lunchen idag så det fick duga. Innan jag åkte iväg på morgonen tog jag en liten skål med flingor (20gram, 2pp) och filmjölk (100gram, 2pp) Sprang in och köpte lite sugersnaps på coop också så har ätit en banan och ett äpple under dagen på jobbet också så har inte varit hungrig men det känns ändå som om man kunde ätit bättre.

Middagen blev ris och thaikyckling gryta. Och nu på kvällen blev det lite mer flingor och filmjölk och ett göttigt äpple. :-)

Imorgon är det dags för sista fastande dagen. Min mage känns fortfarande svullen :-( får hoppas det rättas till under morgondagen.

Var ute och sprang idag också, så klart, det är ju onsdag. Vände på rutten och gjorde den lite lite längre och på detta viset fick jag börja med en meeeega backe vilket inte var så genom tänkt....ja ja, det gick bra ändå så är nöjd! Brände mer kcal på denna vändan :-) och det är ju aldrig fel!

Imorgon ska jag ta mig lite sovmorgon!  Sen blir det massor med plugg och sen blir det till att jobba 16.30-21.30.
Åkte på att jobba även på lördag, samma tid. Är väl i och för sig bra för då äter man inte massa onödigt :-)

Nu blir det soffan innan jag hoppas på en god och låååååång natts sömn.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar