Jag.

Jag.

söndag 23 februari 2014

Lite nostalgi.

God morgon!

Samma procedur som alltid, eller i alla fall för er som följer mig på IG vet om att min vanliga frukost består i stort sätt alltid av chiabröd med philadelfiaost marabou choklkad på, idag hade jag även en mack med PB2, man måste ju variera sig lite ;-)



Totalt en 7 pp frukost! MUMS!

Funderar på vad jag ska ta och äta till lunch idag, funderar lite på om jag ska ta och hitta något bra pannkaka recept. Stekte pannkakor till Kevin lite snabbt igår innan jag åkte till jobbet och blev grymt sugen!
Jag ska ju jobba i kväll 16.30-21.30 så middagen ikväll får bli på stående fot, alltså en bar av något slag.

Mellanmålet får bli glass med bär, tror jag har hallon och blåbär i frysen. Mmmm =)

På tal om IG jag la upp en före och efterbild där här om dagen, hade en lite nostalgi känsla i fredagskväll =)



Vad tycker ni? Ser ni någon skillnad? Kanske så att jag är lite lite mindre rund i ansiktet nu än då? ;-) Hahaha! Skoja bara! Man behöver ibland sätta sig ner och kolla på de gamla bilderna. Jag ångrar mig lite nu att jag slängt så många, men jag tyckte ju att det var så himla pinsamt då....Skulle gärna vilja ha ett par byxor eller en tröja att jämföra med också men allt det där har jag ju också slängt. Dum man är! 

Motivationen för min viktnedgång är fortfarande på max och jag blev lite extra taggad efter förra veckans viktnedgång, tyvärr är jag ju lite förkyld nu så denna veckan har jag bara sprungit 2 gånger =( Känns inte kul men jag har iaf skött mina promenader, ska ut och gå en timma strax också så gör ju iaf av med kalorierna men jag kommer ju säkert märka av de nästa vecka att jag inte sprungit på ett tag. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna springa imorgon, men det hänger på rethostan. 
Eller vad säger ni där ute som är bra på träning, kan jag springa om jag har rethosta men inte ont i halsen? Lite snorig är jag men inte så det rinner eller nått. Vill ju inte bli sjukare men samtidigt vill jag ju inte tappa det helt. Jobbigt när man vill så mycket men blir "hindrad". 

Jag skulle behöva ha lite nya tröjor, på tal om något helt annat! Hahaha! Jag är ledig på tisdag (om det nu inte dyker upp någon uppgift som vi ska göra som jag ej har sett, får väl reda på det imorgon i skolan antar jag, börjar ny kurs imorgon nämligen) så jag tror jag ska flytta min fastande dag till imorgon istället för tisdag och ta mig ner till stan och äta en sushi lunch och ströga runt lite på stan! Ta en kaffe och bara va några timmar. Mmm, så får det nog bli, OM det nu som sagt va inte dyker upp något annat. 


Det är ungefär så jag känner just nu, så jävla tråkigt och ensamt att inte hinna med att umgås med vänner. Just nu är det så att alla börjat jobba och jag pluggar så det finns längre ingen tid kvar till att bara umgås som man kunde göra förut. Fan vad jag saknar det. Jag hatar att bo så långt bort från M som faktiskt inte jobbar fullt så mycket och han skulle jag kunna vara ute och träna med i stort sätt varje dag.....men nä då bor vi ca +15 mil ifrån varandra =( Gillar inte den här ensamhets känslan alls......
Jag vill ha något att se fram emot! Inte bara ett sommarlov utan NÅTT! Jävla tjat på mig om det där jag vet.....

Nä nu ska jag inte tjöta på mer, ska strax ut och gå och sen blev det tydligen hockey kl 13. 
Ha en bra dag! Puss <3

2 kommentarer:

  1. Så länge du inte har ont i halsen eller feber kan du springa. Jag tränar som vanligt när jag är förkyld, visst- det kan kännas lite motigare, men det är bara att kämpa. Så länge du inte har feber och ont i halsen då..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får det bli så! I morgon kör jag igång med min löpträning igen, får vara lite trögt bara. =)

      Radera