Jag.

Jag.

fredag 7 februari 2014

"Köpebröst"



Fredags träningen klar och ja nästan helt onödig ;-) Har nämligen redan smäckt i mig en semla! Hahaha! Vi tog en liten familjefika och firade in sportlovet och jag firade min tenta som jag klarade. Ja ja, det är ju helg! =)

Viktminskningen förra veckan blev tyvärr inte så stor, är lite lite förvånad över att de stannar upp nu, MEN jag tror jag äter för lite på veckodagarna, jag håller igen så hårt de dagarna att jag tror kroppen håller på fett nu, det räcker inte med att jag fuskar...eller fuskar...att jag unnar mig på helgerna jag måste äta mer mat på vardagarna också. Ska testa detta under veckan i alla fall får vi se om det händer något på vågen då.



Men jag är som vanligt glad över det lilla, ALLT minus är bättre än något plus, eller hur?! =)

Men i och med detta känns det som om mitt tidigare mål är helt kört, jag ska isf gå ner ca 1 kg i veckan resterande veckor och det lär inte hända. Absolut inte. Ja ja, sånt e livet. Spelar ju ingen roll egentligen om det tar en månad eller två extra att gå ner. Bara jag når mitt mål innan sommaren är slut, eller helst har börjat på riktigt. I år vill jag nämligen bada. Jag gjorde det aldrig förra året, alltså inte här i Sverige iaf, jag badade så klart när vi var i Turkiet.

Jag såg på vågen idag att jag har ökat min muskelmassa med 0,2% denna veckan, det är ju bra! Och fett % hade ju då minskat. Jag ska ta och mäta mig nästa vecka för jag märker så tydligt på tröjorna nu att jag tappat en del cm! Samma på byxorna. Jag skulle vilja att det försvann några cm till på låren, de är ju mina stora problem, det är så jävla stora! Har så svårt att hitta bra byxor, oftast måste jag gå upp i stl och då är det förstora i magen istället! Blääää!
Och brösten ska vi inte ens prata om! Det är det ABSOLUT TRÅKIGASTE med att gå ner i vikt, att jag förlorar mina bröst! Wäääää! Jag hoppas att jag fortfarande får de opererade när jag nått mitt mål, jag skulle ju ha gjort detta strax efter jag flyttade hit men då mådde jag ju lite dåligt och jag hade gått upp massa i vikt så jag avbokade mötet med min läkare. Har pratat med honom där emellan så jag hoppas (hoppas såååå) att han fixar det nu till sommaren eller till hösten! Så fort jag nått min målvikt ska jag ringa honom igen. Och har erbjudandet "gått ut" får jag väll betala det själv! Japp så får det bli! 


Nu ska jag ta och fixa till mig lite, ska strax i väg på 45 års kalas. Imorgon blir det en heldag i soffan, ska bara titta på film och äta chips! Hahaha! ( också undrar jag varför jag inte går ner mer =P Men om jag kan unna mig detta på helgerna och fortfarande gå ner i vikt så är jag förjävla glad och nöjd med det! ) 
Tror minsann att det blir scouns till frukost också! Japp så får det nog bli!

Nu måste jag komma på vad ja ska ha på mig, tror minsann jag ska klä upp mig lite! Händer inte varje dag....

Ha en riktigt bra kväll <3 Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar