Jag.

Jag.

torsdag 6 februari 2014

Lotto drömmar.

Så jävla gött! Jag klarade sista tentan på termin två så nu är jag godkänd och klar med allt för de första året på linjen!



Hipp hipp hurra! =) Så jädra skönt att slippa tänka på den biten mer och bara fokusera på de som är nu, det räcker ska ni veta. Är en hel del som ska in i huvudet nu. Får ta lite åt gången helt enkelt och hoppas på det bästa. 
 
Har en fastande dag idag och det flyter på som vanligt. Har ätit en burk köttsoppa under dagen och står mig bra på det. Om en stund ska jag ta mig en quest bar och mumsa på, tror jag hade en pepsi max i kylen också! Fira tentan! =)
 
Imorgon är det ju dags för vägning igen, alltid lika nervöst! Är lite extra roligt nu när jag börjar notera fett %, vatten och muskler. Man ser om det fördelas om. 
 
Annars är det som vanligt här, händer inte mycket kul här inte. Måste verkligen komma på något som jag kan se fram emot. Men vad? Jag vill verkligen ut och resa men jag vet inte om det finns pengar till det. =(  Får fortsätta leva på hoppet på onsdagar och torsdagar, någon ska ju vinna på lotto. 

Jahapp, nä men då får det väll bli att läsa lite mer på frågorna och sen blir det väll tv tittande som vanligt. 

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar