Jag.

Jag.

fredag 14 februari 2014

Sömnlös i Bohus.

Att det skulle vara så jädra svårt att sova idag då!

Har haft en ganska lång dag så borde vara svin trött! Kom hem från jobbet vid 21.45 och då var jag ju seg, men när jag gick och la mig så blev ögonen vid öppna. Suck! Så jädra tråkigt att ligga här och inte kunna sova.

Har fastat idag, gått väldigt bra.  Har bara ätit ca 350 kcal, lite mindre än jag brukar göra. Var inte planerat alls men jag var inte hungrig när jag kom hem från jobbet så tänkte de var dumt att äta bara för att.

Fick in min promenad innan jobbet iaf. På tal om ute, helvete vad sur jag var i morse när jag vaknade och såg att det var vitt på marken!!!! Va fan liksom?! Jag vill ju ha vår nu! Det är ju massa vår fåglar ute och sjunger nu i träden så inte så att man vill backa tillbaka och börja med broddar igen! Får hoppas det inte är samma imorgon för då ska jag ut och springa.
Funderade nämligen på att ta min löprundan innan frukosten. Men med tanke på att jag inte får sova nu så kanske jag kommer vara för trött för det....Får se imorgon helt enkelt.

Äh, jag får väl testa igen och se om jag kan få några timmars sömn....
Hoppas ni haft en bra torsdag och att ni får en underbar alla hjärtans dag imorgon (idag) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Puss och sov gott eller god morgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar