Jag.

Jag.

söndag 16 februari 2014

Helgen är över...

Jag lever! ;-)
Fattade ett beslut idag om mitt godis ätande. Nä. Det är inte så gott så det är värt pointsen. Jag ska hålla mig till godis ätande en gång i månaden. Märkte att det var enklare att hålla det borta när man satte ett tillfälligt "förbud" på det. Nu denna helgen åt jag mest bara för att och för att det var nått speciellt och för att jag normalt äter godis då. Gamla vanor dör inte så lätt som jag trodde. Så nu är det alltså bara ok att äta godis sista helgen varje månad, på lördagen då alltså!
Jag hoppar över denna månaden. Så har första godis lördagen i mars istället. 

Helgen har varit bra och mysig!
Igår jobbade jag 16.30-21.30 så jag orkade inte skriva då. Och fredagen spenderade jag på teater och efter det en hotellnatt!  Mysig alla ♥-dag alltså!

I veckan som kommer blir det en massa plugg då tentan är på fredag. Får hoppas att det går vägen! Vill få in lite mer motion denna veckan också.  Vill fan ha ett minus på fredag!

Nu blir det sova så man orkar med morgondagen!

Puss och sov så gott ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar