Jag.

Jag.

torsdag 27 februari 2014

Beställt!!!

Så!
Nu är beslutet äntligen taget! Det blir en Samsung galaxy S5! Kommer om 6-7 veckor.


Jag tog en svart, den vita var också snygg men då syns repor och märken lite mer tycker jag. Verkar vara en grymt bra kamera i den! Ska bli skit kul! OCH den verkar mer vatten och stöttålig vilket är kalas bra! Den har även något eget tränings program i sig, vilket ska bli kul att utforska. En liten "bra jobbat" present till mig själv helt enkelt. Tycker jag är värd detta faktiskt!



Har varit på min promenad idag, känns bra. Ska se om jag kan få till en riktig långpromenad i helgen. Det tråkiga med idag är att min mens kom igång, vilket betyder antagligen ingen större viktminskning imorgon som jag faktiskt hade hoppats på. Jag har skött mig så jävla bra denna veckan! Gått massor och inte fuskat alls på helgen utan hållit mig till mina points. Fan, jag hade hoppats på en lika bra minskning denna veckan som förra......då hade jag varit i fas igen med min plan och det hade inte varit omöjligt för mig att nå mitt mål innan maj....jag får helt enkelt vänta tills i morgon och se. Jag lever på hoppet men förstår om det skiter sig. Eller skiter sig, jag hoppas ju på ett minus, vore ju konstigt om det inte blev så!

Har fastat idag och även det har gått bra, ätit kvarg med hallon till frukost och lunch och druckit en monster till lunchen också, ikväll har jag ätit soppa och en questbar. Nöjd och belåten och inte varit de minsta hungrig under dagen! Skönt!

På tal om något annat roligt! Jag fick över 300 följare på IG idag! Riktigt roligt!



Trodde jag aldrig när jag började där. Så himla roligt att få inspirera andra och framför allt bli inspirerad av andra och få så mycket idéer! Älskar det stället!

Nu ska jag ta och hinka lite cocillana, hostar som en tok fortfarande!

Ha en toppen kväll! Puss <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar