Jag.

Jag.

onsdag 26 februari 2014

Mellanmåls förslag.


Tycker denna var lite bra då jag just nu mest postar RunKeeper uppdateringar på facebook, på något sett verkar träning och viktnedgång vara något som triggar igång andra människor.
Men just nu så skiter jag i det om jag ska vara ärlig jag vill nå mitt mål! Jag hoppas ni tycker jag är värd det.

Det har fortfarande inte blivit någon joggingrunda, jag vågar inte. Är så rädd att förstöra allt och inte kunna göra något sen.



Då tänker jag att detta kanske är bättre än inget. Jag kommer ju att komma igång med löpträningen sen, får väll backa tillbaka någon vecka så kroppen orkar med. Jag hoppas att det kommer tillbaka fort, jag har ju ett helt okej tempo när jag är ute och går.

Idag vart det lite lyx på skolan, jag unnade mig Subway! Riktigt gottigt!!!



Det var ju "billigt" pointsmessigt att äta där! Bara 7 pp plus 1 pp för BBQ dressingen. Riktigt bra! Lär hända fler gånger =)

Jo! Jag måste berätta om ett nytt "billigt" mellanmål jag kom på här om dagen!!



Banan och lite philadelphia marabou choklad i. Tar du 15 gram ost så blir kalaset bara 1 pp!! Helt okej mellanmål och stillar sötsuget hur bra som helst! =) Blev en sådan här igår och en ikväll. Så jädra gött!
Idag har jag ca 5 pp kvar men jag orkar inte mer. Så de får vara.

Imorgon är det fasta och på fredag är det ju dags för vägning, lite hemsk förtjusning de där vägdagarna. Jag tycker fortfarande magen känns svullen....  det får bli som det blir. Jag har i alla fall gjort allt jag kan denna veckan, har skött mig klockrent. Det hade varit kul om det syntes på vågen bara....ni vet, mycket vill ha mer =)

Nä nu ska jag strax ta min rethosta och krypa i säng. Är trött.

Sussa gott alla! Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar