Jag.

Jag.

tisdag 18 februari 2014

Så jädra rolig!

Hungrig! Jag sitter och funderar å vad jag ska äta till frukost imorgon =0) hahaha!
Av någon konstig anledning har jag varit sugen på ägg under några dagar så det får nog bli en ägg frukost. Då var beslut ett taget! Nu kommer vi till nästa problem och det är vad ska jag göra av äggen? Äggmuffins? Kokt ägg på macka? Stekt ägg? Omelett? Så många val men bara en frukost!!! Problemet är ju att jag inte vet vad av dessa jag är sugen på. Man kan ju inte ta en av varje. Får fundera på det, att jag är hungrig nu hjälper ju inte till.....

På min promenad idag så passade jag på att mäta upp en ny rutt på 5 km. Ska testa att springa den imorgon.



Ska bli kul att se hur mycket snabbare jag kommer ta mig runt imorgon. Jag hoppas bara att det inte regna, eller snöar för den delen!
 
Sitter och tittar på Bridesmaids.
 
 
 
Bridesmaids  Här har nu en länk till IMDb sidan. Har ni inte sett den så se den! Ni kommer få många goa skratt! =)

Ha en skön kväll! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar