Jag.

Jag.

tisdag 18 februari 2014

Jag ska bara.....

Jag ska bara....
  • Sova 5 min till
  • Sköta om min farm
  • Dricka upp mitt te
  • Skriva i min blogg
Jag skulle bara...
Hahaha! Men nu är jag snart klar så jag kan börja plugga igen. Tenta på fredag! Lite nervös men hoppas på det bästa!

Var lite seg nu på morgonen, jag var inte ensam =P



Hahaha! Spana in stilen! Tossefia <3 Min lilla knasboll! =)

Idag är det veckans första fastande dag, startar upp dagen med endast en kopp te. Sen blir det två questbars under dagen och två koppar med varma koppen och en kopp kaffe, så är planen. Jag har 40 kcal kvar utöver det så blir nog någon morot. 

På tal om questbars, jag testa deras nya igår.



Cookies and cream. Den var helt okej, jag åt den kall på väg till skolan igår så idag ska jag testa att värma den får vi se om det höjer den till skyarna. De i USA säger att detta är den bästa smaken men nja, jag vet inte det. Jag har testat godare.

Var ute och sprang igår, har hunnit komma in på v 7 nu! Jädrar vad tiden har gått fort! Så nu springer jag 7 min och varvar det med gå 2 min. Jag tänkte att när jag kommer upp i att springa 10 min ska jag andra veckan minska ner promenaden till 1 min. Jag ska även öka ut sträckan jag springer så jag sakta kommer upp i 5 km, just nu är jag uppe i 3,86km. Så det målet lär jag i alla fall sätta innan sommaren är här! =) 
 
Nä nu får jag lägga av med ursäkterna och börja plugga! Får passa på när jag är ensam för har så svårt att plugga när barn och sambo är hemma, får ingen ro då. 
Ska plugga fram till lunch och sedan blir det paus för en promenad och lite träning här hemma. Och sedan påt igen tills barnen kommer hem. 
 
Ha en bra dag! Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar