Jag.

Jag.

måndag 10 februari 2014

Fröken Idiot!

Jag lever, jag lever! Har bara varit mycket nu ett par dagar. Idag var det dags för första VFU:n på VC igen, det varit en bra dag! Riktigt kul  när man får göra mer och framförallt förstår mer! Har varit en lång dag, är riktig trött. Men eftersom det är måndag var det dags för veckans första löpträning och då får det bli så! Trött eller ej bara att snöra på skorna och be ge sig ut!



Det gick riktigt bra, trodde jag inte faktiskt. 

Idag har det gått både bra och dåligt med maten, är lite sur på mig själv faktiskt. Frukost och lunch och tiden på VC gick bra, de andra fika på bulle jag på äpple, bra! Sen kom jag hem, gick ut och sprang, kom hem åt falafelrulle, gott och absolut inga problem där. MEN, jag hade ju köpt var sin fralla på affären för jag trodde det skulle behövas till middagen, men det gjorde det inte. Och tror ni inte jag tar och smäcker i mig en och en halv fralla nu på kvällen!!! Helt jävla onödigt för jag är inte hungrig för fem öre, tvärt om faktiskt så hade/har jag lite ont i magen! Jävla idiot man är! Riktigt förbannad på mig själv! *muttrar*
 
Imorgon är det iaf dags för veckans första fastande dag, ska bli riktigt skönt!



Tänk om va, hur gött hade inte detta varit?! Kan inte någon komma på hur man ska göra så är jag gärna försöks kanin!! =)

Nä gott folk, nu ska jag ta och dra något gammalt över mig och sova.  Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar