Jag.

Jag.

tisdag 11 februari 2014

Fullt upp som vanligt.

Åter igen en riktigt bra dag på VFU:n! Ett par operationer, lite venprover, EKG tagningar mm mm. En kul dag helt enkelt.

Matmässigt så är det ju fasta som gäller idag, funkar kanon som vanligt! Är inte så hungrig på dagen, märkte att magen kurrade lite men hungerkänslorna fanns ändå inte det, lite konstigt men det är jag ändå tacksam för =)

Nu på kvällen har det varit full rulle som vanligt, kört ungar och sedan en promenad.



Middagen idag fick bli en Questbar, en ny sort som jag inte testat innan, den var helt okej men inte min favorit så inget jag kommer köpa igen. Ser fram emot att testa den nya när den dyker upp i sverige. 

Idag känner jag mig trotts fastande dag som en svullen gris, det är alltså helt fel tid på månaden men två mega finnar i ansiktet samt en svullen mage och om det inte vore nog även mensvärk på det, tjohoo så roligt....NOT! Jag bara hoppas all svullnad är borta tills på fredag för just nu märker jag av på byxorna att jag samlat på mig vatten och då lär det visa plus på vågen, vilket jag absolut inte vill! Två dagar kvar....ställer mig absolut inte på vågen idag, håller mig till en dag i veckan. 
 
*gäspar stort* nu blir det soffhäng någon timma sedan ska jag sova skiten ur min säng! Så det så!

Pöss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar