Jag.

Jag.

fredag 31 januari 2014

Puzzarulle!

Vecka fyra av löpträningen snart klar. Herre gud va jobbigt det är att springa i snö och snömodd!



När jag kom hem var benen som gele så det blev inga squats idag, men jag körde igenom armarna i alla fall. Det är sådana här gånger som det hade varit roligt med en pulsklocka för jag tror att kcal förbrukningen var högre än det där idag, jävlar vad jag kämpa! Sen får man ju inte med det man gör av med när man styrketränar. Får bli att önska sig i födelsedagspresent sen eller nått. 



Det gick för övrigt vägen denna veckan också! Minus 0,6 kg! Trodde faktiskt inte det skulle vara så mycket med tanke på hur mycket jag åt i lördags. Så detta var lite extra trevligt! Nu har jag 11,6 kg kvar till mitt mål. Jag har insett att jag kommer missa mitt mål med ca två till tre kilo. Lite surt men vad gör väll det! Jag är iaf i mål innan sommaren. Ville vara i mål till 1 maj men nu blir det nog inte förrän i slutet av maj. Sen kan det ju i och för sig komma ett extra minus på vågen någon gång när jag kan springa längre än nu. Men jag är väldigt glad för minus 0,5 kg och uppåt. Det är ju i den takten man ska gå ner säger de. 

Jag har ätit min pizzarulle till middag ikväll, tänkte jag skulle tagit en bild men det glömde jag så klart av, va så himla hungrig! =) Det är så jädra enkelt att göra och blir så sjukt gott! Har ni inte testat det bör ni helt klart göra det. 

Planen för kvällen vara att hålla på med de gamla tentorna men har ont i huvudet och är trött. Jag ber till de högre makterna att jag inte åker på den förkylningen som cirkulerar på jobbet, jobbade ju igår och det var massor med sjuka! Så istället ska jag sitta nä stryk det, ligga i soffan hela kvällen och titta på film och serier. Teen wolf tänkte jag spana in och se om det är något att ha. Har lite filmer hemma också som backup. 

Hoppas ni alla får en skön fredagskväll <3 Puss

2 kommentarer:

  1. Mysa i soffan är ju bland det bästa man kan göra , särskilt efter man har varit så duktig som du !!! Kan tipsa om en ny serie som jag har tittat på lite , den heter "Bitten" och kan nog bli nått tror jag :)) <3 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste spana in den serien! Älskar att hitta nya bra att följa :-D
      Massa kramar! ♥♥♥♥

      Radera