Jag.

Jag.

måndag 20 januari 2014

Sicken dag!

Gissa vem som idag fick på sig sina gamla jeans?! Jo JAG!! Nu får jag på mig alla tre paren som har legat i garderoben och väntat på mig! Snacka om att man blir överlycklig!!! Precis vad jag behövde idag.



Hittade det där linnet i samma hög och det har jag aldrig kunnat ha men gissa igen vem som fick på sig det idaaaaaaag!! Jo jaaaaaaaaaaaaag!!!! Hahahaha!

Idag började den nya kursen i skolan, verkar så himla intressant och rolig! Men jävlar vilket tempo det verkar vara i den, kommer få fullt upp den närmaste månaden. Vi slutade 15.10, tåget gick hem 15.22 så det var bara att springa till tåget. Väl hemma in på Netto och handla grönsaker till maten. Fort hem och byta kläder för att köra dagens löpträning, det gick riktigt bra! Gick 2 min och sprang 3 min. Vill görba ha det gjort innan det blir mörkt. Väl hemma efter det så var det fort in och fixa med maten och när den var i ugnen så var det dags att ta tag i berget av disk. En stund efter det kom D hem och han fick ta över spisen som jag för övrigt höll på att steka kycklingen på så att jag kunde hoppa in i duschen efter min joggingrunda. Phu! 
 
 
 Efter maten, som var gudomligt god, har jag nu suttit i soffan och börjat på alla frågor som ska vara klara tills på fredag, känns inte som om jag kommit någon vart men man måste ju börja.

Nu orkar jag inte mer så nu blir det slapp ett par timmar innan jag kryper in till en tidig säng. Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar