Jag.

Jag.

fredag 17 januari 2014

Jackpot!

Känner mig så himla redig idag måste jag erkänna! Är riktigt stolt över mig själv!
Jag har haft en sjuk träningsvärk i två dagar, sen jag var ute och sprang sist och gjorde mina squats. Jag kan ju inte påstå att jag var taggad för en joggingrunda idag och lägger man till vädret som är ute så var väl motivations nivån nere på 0. MEN jag gav mig ut i alla fall!



Det gick inte lika fort som vanligt men jag gjorde det! Squatsen var lika tunga i dag som de var i onsdags, gjorde 45 med vikter och 55 utan vikter så jag är nöjd. Antar att det är tyngre nu än det varit innan pga joggingen. Benen är väl möra ändå =)

När jag var duschad och klar var det dags för lunch. Jag åt en så sjukt god sak! Förstår inte varför jag inte gjort den tidigare?! Snabbare, enklare och godare lunch finns ju inte!


En libabrödsrulle! De hela landade på bara 9 pp!! Tycker det var perfekt som lunch points!
Nästa gång ska jag testa att ha ost och skinka och massa sallad, tomat, gurka i den. 
Alltså ni förstår inte hur gott det var! En slags pizzarulle blev det! =) Jag värmde den i micron i ca 2 min för att osten skulle smälta och så att den skulle bli varm och mjuk!
Så idag får jag "pizza" två gånger för ikväll blir det pizza igen! Fast då ska jag göra den som vanligt. Men det blir libabröd som botten även där. Blir jätte gott! Återkommer med bilder på den senare eller imorgon. 
Jag måste ju berätta hur det gick på dagens vägning också  för det vet jag att ni är nyfikna på! Och det gick ju kalas bra!!




Precis det jag behöver gå ner i veckan för att nå mitt planerade mål. Nu hoppas ju jag på att man ska någon gång få till en ännu bättre viktminskning för att få ligga lite tillgodo men jag är så himla nöjd!

Nu blir det en lugn och mysig kväll i soffan, hoppas jag...
Stod och höll i en låda med semlor på Maxi förut, tänkte att det ska jag unna mig idag när det är fredag. Men jag lade faktiskt tillbaka den! Heja mig!!!! *Stolt* Tänkte att det blir faktiskt lite chips ikväll så det får räcka. Hoppas ni får en skön fredag! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar